(。◕ ‿◕。)♀ȵ@✌ⓘⅆ♀(◡‿◡) - ♀♥★BOy★♥♀
 
(。◕ ‿◕。)♀ȵ@✌ⓘⅆ♀(◡‿◡) - ♀♥★BOy★♥♀
(。◕ ‿◕。)♀ȵ@✌ⓘⅆ♀(◡‿◡) - ♀♥★BOy★♥♀
 
 

روزی پسر بچه ای نزد شیوانا رفت (در تاریخ مشرق زمین شیوانا کشاورزی بود که او را استاد عشق و معرفت ودانایی می دانستند) و گفت : مادرم قصد دارد برای راضی ساختن خدای معبد و به خاطر محبتی که به کاهن معبد دارد، خواهر کوچکم را قربانی کند. لطفا خواهر بی گناهم را نجات دهید ."

شیوانا سراسیمه به سراغ زن رفت و با حیرت دید که زن دست و پای دخترخردسالش را بسته و در مقابل در معبد قصد دارد با چاقو سر دختر را ببرد. جمعیت زیادی زن بخت برگشته را دوره کرده بودندو کاهن معبد نیز با غرور وخونسردی روی سنگ بزرگی کنار در معبد نشسته و شاهد ماجرا بود.

شیوانا به سراغ زن رفت و دید که زن به شدت دخترش را دوست دارد و چندین بار او را درآغوش می گیرد و می بوسد. اما در عین حال می خواهد کودکش را بکشد. تا بت اعظم معبد او را ببخشد و برکت و فراوانی را به زندگی او ارزانی دارد.

شیوانا از زن پرسید که چرا دخترش را قربانی می کند. زن پاسخ داد که کاهن معبد گفته است که باید عزیزترین پاره وجود خود را قربانی کند، تا بت اعظم او را ببخشد و به زندگی اش برکت جاودانه ارزانی دارد.

شیوانا تبسمی کرد و گفت : " اما این دختر که عزیزترین بخش وجود تو نیست. چون تصمیم به هلا کش گرفته ای. عزیزترین بخش زندگی تو همین کاهن معبد است که به خاطر حرف او تصمیم گرفته ای دختر نازنین ات را بکشی. بت اعظم که احمق نیست. او به تو گفته است که باید عزیزترین بخش زندگی ات را از بین ببری و اگر تو اشتباهی به جای کاهن دخترت را قربانی کنی . هیچ اتفاقی نمی افتد و شاید به خاطرسرپیچی از دستور بت اعظم بلا و بدبختی هم گریبانت را بگیرد ! "

زن لختی مکث کرد. دست و پای دخترک را باز کرد. او را در آغوش گرفت و آنگاه درحالی که چاقو را محکم در دست گرفته بود، به سمت پله سنگی معبد دوید.اماهیچ اثری از کاهن معبد نبود! می گویند از آن روز به بعد دیگر کسی کاهن معبد را در آن اطراف ندید!!

جمله روز : هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست كه متوجه شویم كسی كه به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:داستان,داستان پند آموز,داستان کوتاه,شیوانا,داستانی از شیوانا,کاهن معبد, :: 21:45 :: توسط : n@v!d

با عرض سلام

خود کشی سمر را به شما و خانواده گرامیتان شادباش عرض میکنم


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:خودکشی,سمر,ثمر,عشق ممنوع,سریال,سریال عشق ممنوغ, :: 21:41 :: توسط : n@v!d

www.FunAndFunOnly.org


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:عکس جالب,عکس,عکس زیبا, :: 21:40 :: توسط : n@v!d

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام  زانوی غم است !

 

 

همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .

 

 

دلتنگی های من به تو رفته اند ، آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند .

 

 

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند .

 

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید,SMS asheghane,عاشقانه,جملات عاشقانه, :: 15:35 :: توسط : n@v!d

http://citna.ir/sites/default/files/764271_orig.jpgمحققان بریتانیایی با استفاده از نرم افزار گوگل ارث توانستند بخشی جدید از دیوار چین را در مغولستان کشف کنند.

؛ این اولین باری است که بخشی از دیوار چین در خارج از چین کشف می شود. دیوار بزرگ چین در حقیقت متشکل از ساختارهای متفاوتی است که طی دورانهای مختلف ساخته شده است.
 
این ساختار جدید که هزاران سال پنهان باقی مانده بود و در نقشه های با نام دیوار چنگیزخان مشخص شده بود، در صحرای گُبی مغولستان کشف شد و محققان دریافتند که این ساختار بخشی از دیوار چین است. محققان با استفاده از نرم افزار گوگل ارث، GPS و دیگر ابزارهای تخصصی این ساختار جدید را در استانی در 25 مایلی شمال مرز چین-مغولستان کشف کردند.
 
ارتفاع این دیوار 2.5 متر است و از خاک و شاخه های بوته های بیابانی به نام "ساکسائول" ساخته شده است. در بخشی دیگر در فاصله 15 مایلی از این دیوار محققان دیواری مشابه را یافتند که از مسیر مسطح خود منحرف شده و به میان دماغه آتشفشانی باستانی کشیده شده است.
 
سن دقیق این دیوار هنوز مشخص نشده است زیرا دیوار چین ساختاری یکپارچه نیست و هر بخش از آن توسط سلسله پادشاهی متفاوتی و در مسیرهای متفاوتی ساخته شده است. با این همه بیشترین بخش این دیوار یعنی در حدود چهار هزار مایل از آن توسط سلسله مینگ در قرن 14 تا 17 ساخته شده است.
 
بر اساس گزارش میل آنلاین، محققان با دنبال کردن مسیر دیوار چین بر روی برنامه گوگل ارث و مشاهده سایه های تیره ای در امتداد این دیوار احتمال دادند این نشانه ها بخشی دیگر از دیوار چین باشند
 
عکس ها در ادامه مطلب

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:گوگل ارث,google earth,دیوار چین,کشف دیوار چین,کشف قسمت جدید دیوار چین,کشف,قسمت جدید, :: 15:32 :: توسط : n@v!d

دوستان عزیز لطفا نظر بدید لطفا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 13:23 :: توسط : n@v!d

 

با این اوضاع اینترنت ایران...همین روزاست که بانک ها خدمات جدید ارائه بدن...:))



   
موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای مــحــمــد بــیــبــاک بنام جــنــگــیــدم تحت لیبل کمپانی Mystery 4 که تنظیم این کار بر عهده ی آرش نوایی و کارگردانی کار بر عهده ی داریو بوده ، پیشنهاد میکنم این ویدیو کلیپ زیبا و تاثیرگزار رو از دست ندید  (با بالاترین کیفیت ممکن و چندین کیفیت دیگر و بدون تگ + آهنگ این ویدیو کلیپ)



محمد بیباک
 

دانلود در ادامه مطلب



 ادامه مطلب...


روزي روزگاري، اهالي يک دهکده تصميم گرفتند تا براي نزول باران دعا کنند. در روز موعود، همهء مردم براي مراسم دعا در محلي جمع شدند و تنها يک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و اين يعني ايمان


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:چتر,دعا,باران,داستان,داستان زیبا,جملات کوتاه,پند آ»وز,جملات کوتاه پند آموز, :: 13:12 :: توسط : n@v!d

آمریکایی یه چیزی تولید میکنه شعارش اینه هرگز نباید خراب بشه !!!
اروپایی میگه چند سال کار کنه ولی تو این چند سال درست کار کنه !!!!!!
ایرانی میگه فقط همون لحظه که مشتری میخره خراب نشه ،بعدش رو بیخیال !!!!!!!!
چینی میگه کارم نکرد ،نکرد!! ایرانی میخره !!



ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:چینی,آمریکایی,طنز,جوک,مطالب خنده دار,, :: 13:11 :: توسط : n@v!d
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (。◕ ‿◕。)♀N@v!d♀(◡






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 65191
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 1