† اس ام اس عاشقانه
 
(。◕ ‿◕。)♀ȵ@✌ⓘⅆ♀(◡‿◡) - ♀♥★BOy★♥♀
(。◕ ‿◕。)♀ȵ@✌ⓘⅆ♀(◡‿◡) - ♀♥★BOy★♥♀
 
 

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام  زانوی غم است !

 

 

همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .

 

 

دلتنگی های من به تو رفته اند ، آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند .

 

 

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند .

 

 

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم ، حتی برای "تو" که سالها منتظر در زدنت بودم .

 

از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

 

 

زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام ، کاش پنجره ات باز باشد .

 

 

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

 

 

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم ، سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من !

 

 

بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را .

 

 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .

 

 


نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت19:11---17 بهمن 1391
سایت خیلی جالبی دارید اگه بخوام منم اس بزارم باید چه کار کنم؟؟؟؟؟};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید,SMS asheghane,عاشقانه,جملات عاشقانه, :: 15:35 :: توسط : n@v!d

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (。◕ ‿◕。)♀N@v!d♀(◡






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 489
بازدید کل : 65204
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 1